|
jortsa
|
 |
« Vastaus #75 : Elokuu 15, 2009, 20:18:41 » |
|
kylse ny aikas alhaalla oli mitä kattelin porissa tänään.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Braze
|
 |
« Vastaus #76 : Elokuu 15, 2009, 20:34:29 » |
|
kylse ny aikas alhaalla oli mitä kattelin porissa tänään..  ei tarpeeks alhaalla 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mr.Ace
|
 |
« Vastaus #77 : Elokuu 16, 2009, 17:05:16 » |
|
kylse ny aikas alhaalla oli mitä kattelin porissa tänään..  ei tarpeeks alhaalla  tuumaa tai kahta pienemmät vanteet ni joha alkaa madaltumaan
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Braze
|
 |
« Vastaus #78 : Elokuu 16, 2009, 17:11:35 » |
|
kylse ny aikas alhaalla oli mitä kattelin porissa tänään..  ei tarpeeks alhaalla  tuumaa tai kahta pienemmät vanteet ni joha alkaa madaltumaan johan mä sanoin et on jo pienemmät vanteet olemassa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mosir
|
 |
« Vastaus #79 : Syyskuu 18, 2009, 22:31:43 » |
|
uuuuuuh..  Kivasti sopii, ja nyt on taas varaa madaltaakin?  Bronssisena vois olla parempi?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
nyylundi
|
 |
« Vastaus #80 : Syyskuu 18, 2009, 22:33:04 » |
|
Kyllä se taitaa olla sitä uutuuden viehätystä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Raikali
|
 |
« Vastaus #81 : Syyskuu 18, 2009, 22:37:07 » |
|
Hmm. Kuvista näyttäs vähän että edelliset oli rahtusen paremmat. Vaikkei nuokaan kyllä autosta rumaa tee. Tarttee kattella sitten 100+:ssa livenä, voi näyttää paljonkin eriltä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mitsubishi Legnum Type-S -00
|
|
|
|
Atte.H
|
 |
« Vastaus #82 : Syyskuu 18, 2009, 22:40:43 » |
|
Nuo vanteet on ainakin sata kertaa edellisiä paremmat  . Vanhat oli ihan turhan isot ja muutenkin tuohon autoon sopimattomat.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
- vectra b 2.0
|
|
|
|
Braze
|
 |
« Vastaus #83 : Syyskuu 18, 2009, 23:23:20 » |
|
Noh, vanhat on tuolla kellarissa vielä et mitään ei oo menetetty  Tulee nuo nyt hieman enemmän ulos tuolta korista mitä vanhat vaikkakin ei paljoa... Ja tippus se jonkin verran mut ei paljoa, ois tarttenu ottaa vielä pienemmän pyörät mut kun nyt noilla jo alko putki raapimaan hidaste töyssyissä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
puerco
|
 |
« Vastaus #84 : Syyskuu 19, 2009, 10:52:49 » |
|
Kyllä mun mielestä noiden uusien kanssa huomattavasti siistimpi kun 19"lla..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
lancer evo-r
|
 |
« Vastaus #85 : Syyskuu 19, 2009, 11:30:56 » |
|
Todella paljon paremmat noi uudet vanteet!  Valkoisen värin kanssa sopis ehkä paremmin kultaisen/bronssin värisinä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mitäs me pienistä ku ei nekään meistä Legnum Type-S Ex-Evolution III Ex-Lancer GTi.
|
|
|
|
Braze
|
 |
« Vastaus #86 : Syyskuu 19, 2009, 22:30:41 » |
|
Todella paljon paremmat noi uudet vanteet!  Valkoisen värin kanssa sopis ehkä paremmin kultaisen/bronssin värisinä.  Tosta väristä voidaan vääntää vaikka kuinka kauan mutta kyseisiä mainittuja värejä ei tähän autoon tule  Korkeintaan nuo vedetään joskus valkoisiksi jos niitä maalata pitää, mut tuskin sitäkään 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rocksta
|
 |
« Vastaus #87 : Syyskuu 23, 2009, 20:21:41 » |
|
Mihin meinaat ne 19" vanteet hukata?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
-88 Mitsubishi Lancer 1.5 tööningkinneri -89 Porsche 944 2.7 -95 Mercury Grand Marquis 4.6 V8 -04 Mercedes Benz E240
|
|
|
|
Braze
|
 |
« Vastaus #88 : Syyskuu 24, 2009, 21:44:14 » |
|
Mihin meinaat ne 19" vanteet hukata?
Kaveri meinas jos ne Ventoon menis, mut jos ei niin varmaan myyntiin sitten 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Blownmx6
|
 |
« Vastaus #89 : Elokuu 14, 2012, 07:23:26 » |
|
Rottalook? Ruosteet on jo nähty, nykyään pitää sammaltaa... Kuvia sammaleista?  Ihan tuli muistoja mieleen wanhoilta hyviltä ajoilta, sillon kun säxät ja kutonenkin vielä liikkui. Ehkä vielä joskus saadaan nämä reliikit herätettyä, vaikka yhteiskuvaa varten tai jotakin. Ei muutakun hommiin.  -B
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Audi TT Blåpster (Onks toi oikeesti W12?) Toyota MR2 Blåpster (Toi ei mee mihkää!) Audi A3 Sportback (Mr. Green) Aprilia RSV1000RR Factory (Rähinämopo) Mazda MX-6 aka Nissan Calibra (SemiAttack202
|
|
|
|
Blownmx6
|
 |
« Vastaus #90 : Lokakuu 15, 2012, 15:31:09 » |
|
Sulla on näemmä kans tällanen  : http://kalecoauto.com/index.php?main_page=product_info&cPath=13&products_id=53Siitä se lähtee. Orkkisromut mäelle ja uutta stydimpää tilalle. On kivampaa.  -B
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Audi TT Blåpster (Onks toi oikeesti W12?) Toyota MR2 Blåpster (Toi ei mee mihkää!) Audi A3 Sportback (Mr. Green) Aprilia RSV1000RR Factory (Rähinämopo) Mazda MX-6 aka Nissan Calibra (SemiAttack202
|
|
|
|
Braze
|
 |
« Vastaus #91 : Lokakuu 15, 2012, 17:07:07 » |
|
ei nyt ihan ole tollanen, vaan perus 40euron ketjutalja.. eikä sekään ole mun. Juu heti kun löytyy sponsori joka tarjoaa tuhansilla euroilla palikkaa, eipä ole tavan työläisellä varaa moisiin juttuihin... eli vakio rojut tulee säilymään, vakio tehot tulee säilymään jne... ainoa mikä ei tule säilymään on se sininen savu jota nelospytty tuotti, toivottavasti ainakin. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TatXa
|
 |
« Vastaus #92 : Lokakuu 15, 2012, 17:18:48 » |
|
Tuollahan on ollut suht paljon takorojuilla kasattuja koneita kaupan. Jos vaan uskaltaa semmosen ostaa. Hinnaltaan siis sellaisia, että ihan perusosilla remppa maksaa käytänössä saman.
Mäntien osaltahan toi oem juttu on vähän hankala, kun ne oemit maksaa melkein saman kuin taotut. Tietty jos käytettyt laittaa, mutta niilläkin voi olla kilsat täys. Toivotaan, ettei laakeripinnat ole mennyt noiden männän palojen takia pahaan kuntoon.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Braze
|
 |
« Vastaus #93 : Lokakuu 15, 2012, 17:24:23 » |
|
Tuollahan on ollut suht paljon takorojuilla kasattuja koneita kaupan. Jos vaan uskaltaa semmosen ostaa. Hinnaltaan siis sellaisia, että ihan perusosilla remppa maksaa käytänössä saman.
Mäntien osaltahan toi oem juttu on vähän hankala, kun ne oemit maksaa melkein saman kuin taotut. Tietty jos käytettyt laittaa, mutta niilläkin voi olla kilsat täys. Toivotaan, ettei laakeripinnat ole mennyt noiden männän palojen takia pahaan kuntoon.
Mulla on neljä org mäntää olemassa joten ne ei maksa mitään. Tuskin tulee muutamalla satkulla (300-500e) saamaan takorojuja sisältävää ehjää konetta, tai jos on niin laitappa tietoa sitten tännekkin kun en muista alta tonnin nähneeni mitään olleen kaupan (en tosin pahemmin selaile dnsf:ää)...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 15, 2012, 17:33:24 kirjoittanut Braze »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TatXa
|
 |
« Vastaus #94 : Lokakuu 15, 2012, 18:52:27 » |
|
Mulla on neljä org mäntää olemassa joten ne ei maksa mitään. Tuskin tulee muutamalla satkulla (300-500e) saamaan takorojuja sisältävää ehjää konetta, tai jos on niin laitappa tietoa sitten tännekkin kun en muista alta tonnin nähneeni mitään olleen kaupan (en tosin pahemmin selaile dnsf:ää)... 800e taisi olla edullisin näin ulkomuistista. Ton verran mulla menisi remonttiin vähintään osiin jos koneen avaisin. Itse kun laittaisin uudet männät ja metallipahvin minimissään normaali kulutusosien lisäksi. Koneistamolle menee satasia myös. Tekee miten vaan toi 300e kuulostaa turhan pieneltä budjetila, kun tiivisteet maksaa jo ton verran. Tietty jos sekaannut tarvike tiivisteisiin. Siihen mulla olisi hyllyssä yksi oem-kansipahvi. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Braze
|
 |
« Vastaus #95 : Lokakuu 15, 2012, 19:17:16 » |
|
800e taisi olla edullisin näin ulkomuistista. Ton verran mulla menisi remonttiin vähintään osiin jos koneen avaisin. Itse kun laittaisin uudet männät ja metallipahvin minimissään normaali kulutusosien lisäksi. Koneistamolle menee satasia myös. Tekee miten vaan toi 300e kuulostaa turhan pieneltä budjetila, kun tiivisteet maksaa jo ton verran. Tietty jos sekaannut tarvike tiivisteisiin. Siihen mulla olisi hyllyssä yksi oem-kansipahvi.  Niin sulla menisi, mutta mulla ei  Miksi mä ostaisin uuden männät jos omistan ehjät eikä tarkoitus ole hakea mitään suuria voimia koneesta? Ja tiipparisarjoja saa ihan laadukkaitakin paljon halvemmallakin kuin 300, ja sisältäen metallisen kannentiivisteen myös... miksi maksaa kaikesta liikaa, siksi että saa kehua?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TatXa
|
 |
« Vastaus #96 : Lokakuu 15, 2012, 19:40:25 » |
|
800e taisi olla edullisin näin ulkomuistista. Ton verran mulla menisi remonttiin vähintään osiin jos koneen avaisin. Itse kun laittaisin uudet männät ja metallipahvin minimissään normaali kulutusosien lisäksi. Koneistamolle menee satasia myös. Tekee miten vaan toi 300e kuulostaa turhan pieneltä budjetila, kun tiivisteet maksaa jo ton verran. Tietty jos sekaannut tarvike tiivisteisiin. Siihen mulla olisi hyllyssä yksi oem-kansipahvi.  Niin sulla menisi, mutta mulla ei  Miksi mä ostaisin uuden männät jos omistan ehjät eikä tarkoitus ole hakea mitään suuria voimia koneesta? Ja tiipparisarjoja saa ihan laadukkaitakin paljon halvemmallakin kuin 300, ja sisältäen metallisen kannentiivisteen myös... miksi maksaa kaikesta liikaa, siksi että saa kehua? Sillä mä kirjoitin, että mulla menisi. En mä kehtaisi huonoa osaa laittaa kerta kone on auki (ja hinta ei aina kerro laadusta). Itsellähän näitä onneksi rakennetaan ja tehdään osa valinnat. Kyllä ne männät varmaan kestää, jos seokset ollut kunnossa. En ole seurannut mitkä tiiviste sarjat olisi hyviä. Koska ei toi oem sarjakaan mahdottomasti maksa (sen 300e). Olen oppinut jo, että tuo on väärä kohta säästää. Tossa halvassa ei näköjään olleet kuin takomännät: http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=70235.0Turha sun kyllä sellaista laittaa, jos meinaat pärjätä jatkossakin pienillä tehoilla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Braze
|
 |
« Vastaus #97 : Lokakuu 15, 2012, 19:51:06 » |
|
Sillä mä kirjoitin, että mulla menisi. En mä kehtaisi huonoa osaa laittaa kerta kone on auki (ja hinta ei aina kerro laadusta). Itsellähän näitä onneksi rakennetaan ja tehdään osa valinnat. Kyllä ne männät varmaan kestää, jos seokset ollut kunnossa. En ole seurannut mitkä tiiviste sarjat olisi hyviä. Koska ei toi oem sarjakaan mahdottomasti maksa (sen 300e). Olen oppinut jo, että tuo on väärä kohta säästää. Tossa halvassa ei näköjään olleet kuin takomännät: http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=70235.0Turha sun kyllä sellaista laittaa, jos meinaat pärjätä jatkossakin pienillä tehoilla. Ei sinne nyt mitään kiinalaista jätettä olla laittamassakaan, mutta turhaa tehdä konetta kestämään 800hv tehoja jos siitä otetaan se vakio tai pari sataa ja that's it. OEM tiipparisarjankin saa parilla sataa  kuten jo aiemmin sanoin niin tarkoitus on vain korjata kone, ei rakennella sitä voiman tms hipostelun takia  kunhan se vain käy ilman savua niin se riittää kruisailuun kadulla, radalle en oo aatellu viedä tota...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|