|
Blownmx6
|
 |
« Vastaus #50 : Kesäkuu 15, 2012, 07:39:52 » |
|
Me ollaan ainakin toistaseks vielä muuukaaanaaa. Jos ei mitään kesälomareissua pukkaa yhtäkkisesti. Käyhän tuokin kesälomareissusta.  Varsinkin nyt kun mamma sai nuo greitnewssit töistä... -B
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Audi TT Blåpster (Onks toi oikeesti W12?) Toyota MR2 Blåpster (Toi ei mee mihkää!) Audi A3 Sportback (Mr. Green) Aprilia RSV1000RR Factory (Rähinämopo) Mazda MX-6 aka Nissan Calibra (SemiAttack202
|
|
|
|
pugi
|
 |
« Vastaus #51 : Kesäkuu 17, 2012, 19:06:12 » |
|
Mun lähdöl viel pieni kysymysmerkki, kun sai kuulla et sillon pitäis ehkä olla maisemis tääl pääkaupunkiseudul 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Silence is golden. Duct tape is silver.
|
|
|
|
Braze
|
 |
« Vastaus #52 : Kesäkuu 18, 2012, 14:51:37 » |
|
Mun lähdöl viel pieni kysymysmerkki, kun sai kuulla et sillon pitäis ehkä olla maisemis tääl pääkaupunkiseudul  PK-seudul voi olla vaikka joka päivä mut rengastie kierretään vaan kerran 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Blownmx6
|
 |
« Vastaus #53 : Kesäkuu 19, 2012, 07:21:55 » |
|
Tai niin monta kertaa kun tarvitaan.  Sataako tuolloin vettä? Mä haluun vetää toplessina saaristossa, ah.  -B
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Audi TT Blåpster (Onks toi oikeesti W12?) Toyota MR2 Blåpster (Toi ei mee mihkää!) Audi A3 Sportback (Mr. Green) Aprilia RSV1000RR Factory (Rähinämopo) Mazda MX-6 aka Nissan Calibra (SemiAttack202
|
|
|
|
EvoRolla
|
 |
« Vastaus #54 : Kesäkuu 19, 2012, 11:18:07 » |
|
Mä oon tilannu aurinko tuohon päivään.. Toivotaan et ehtii tuohon mennes saapumaan näille nurkille.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
www.evo.kuvat.fiToyota Corolla 1.6i Turbo Interkööler with MegaSquirt -87 (projekti) Subaru Impreza GT 2.0i Turbo(käyttis/prokkis)
|
|
|
|
Blownmx6
|
 |
« Vastaus #55 : Kesäkuu 19, 2012, 11:20:44 » |
|
Puolasta jos tilasit ni ei tuu koskaan. Nimim. Korisarjan tilasin A3:een ja rahat meni mut osia ei näkyny. Onneksi e-bayn buyers protection toimi ja sain hillot takas, mutta viivyttihän se sitä osien hankintaa tommonen... -B
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
YANi
|
 |
« Vastaus #56 : Kesäkuu 20, 2012, 07:01:08 » |
|
Kyllä sataa, ihan varmasti eli ei auta muu kun siirtää ajankohtaa ni minäkin pääsen mukaan  Niinkun feispuuk-ystäväni varmaan huomasivatkin niin mää ole töis tuolloin 30.6. prkl 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Söör Von Tohelo
|
 |
« Vastaus #57 : Kesäkuu 25, 2012, 08:22:07 » |
|
Jää rengastien kiertäminen tällä kertaa väliin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
grovechannel
|
 |
« Vastaus #59 : Kesäkuu 25, 2012, 19:26:11 » |
|
Joo porukkaa tippuu, muutto senverran pahasti kesken ettei tarvi miettiä lähtevänsä mihinkään. Ja jos ei olisi niin menisin kummipojan synttäreille... Jos sitte taas ens kesänä johonkin pääsis. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Maxxjet_III
|
 |
« Vastaus #60 : Kesäkuu 25, 2012, 23:00:18 » |
|
täällä edelleen kahden vaiheilla. yksin veemäinen ajaa eessuntaas varsinki jos sää on p*ska!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Braze
|
 |
« Vastaus #61 : Kesäkuu 26, 2012, 06:50:51 » |
|
täällä edelleen kahden vaiheilla. yksin veemäinen ajaa eessuntaas varsinki jos sää on p*ska!
Totta, ja kun tällä hetkellä se tosiaan lupailee vähän huonoa keliä just lauantaiksi 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
teukka
Tulokas
Poissa
|
 |
« Vastaus #62 : Kesäkuu 26, 2012, 08:43:20 » |
|
Mä oon ainaskin mukana jos lähdetään. Tuun joko omalla romulla tai sit ajan yhtä sinistä subarua ku sen kuski kuulemma haluis olla humalassa!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Braze
|
 |
« Vastaus #63 : Kesäkuu 26, 2012, 09:44:31 » |
|
...ajan yhtä sinistä subarua ku sen kuski kuulemma haluis olla humalassa!
Miten mä en oo tästä yhtään yllättyny Mut tosiaan, nyt ainakin lupaa niin heikkoa keliä et ei kannattaisis lähteä, katsellaan joskos ennusteet paranis tässä viikolla ja tehdään to/pe lopulliset päätökset lähtemisestä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Braze
|
 |
« Vastaus #64 : Kesäkuu 28, 2012, 18:14:25 » |
|
Kovin ikävää keliä lupailee lauantaille  Siirretäänkö kierros johonkin toiseen viikonloppuun?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Blownmx6
|
 |
« Vastaus #65 : Kesäkuu 28, 2012, 22:08:33 » |
|
Voijaan siirtää mun puolesta. Audissakin joku omituinen meteli vaihteeks takapäässä, joten ei ainakaan sillä.  -B
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
EvoRolla
|
 |
« Vastaus #66 : Kesäkuu 29, 2012, 16:00:54 » |
|
Joo ei muuta ku siirretään tää vaan.. Ei oo mitään mieltä lähtee vesisateessa tuota ajelemaan..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
www.evo.kuvat.fiToyota Corolla 1.6i Turbo Interkööler with MegaSquirt -87 (projekti) Subaru Impreza GT 2.0i Turbo(käyttis/prokkis)
|
|
|
|
Braze
|
 |
« Vastaus #67 : Kesäkuu 29, 2012, 16:16:08 » |
|
Asia selvä, SAARISTOKIERROS PERUTTU!!  Sitten katsomaan uutta päivämäärää, vois oikein uuden topikin tehdä ja lukita tämän...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|