|
Braze
|
 |
« : Kesäkuu 29, 2012, 16:22:06 » |
|
Noniin, eli ensimmäinen yritys kariutui todella huonoksi luvattuun keliin ja samalla meni kaikki suunnitelmat uusiksi. Nyt uutta päivämäärä miettimään  Edelleen toivon hyvää osaanotta tapahtumaan, myös muitakin kuin vain membuja Heinäkuussa passaako kenellekkään? Miten ois vaikka 21.7. jos kokeilis ottaa uuden yrityksen?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
YANi
|
 |
« Vastaus #1 : Kesäkuu 29, 2012, 19:38:48 » |
|
Oon varmaan unohtanu merkata kalenteriin jotain, kun toi 21.7. näyttäis olevan vielä tyhjillään  Jos tällä kertaa pääsis mukaan. Tosiaan kaikki halukkaat rohkeesti mukaan vaan, niin saadaan oikeen kunnon letka kasaan!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
EvoRolla
|
 |
« Vastaus #2 : Kesäkuu 29, 2012, 20:53:46 » |
|
Tuo päivämäärä on just mullakin se ainut tyhjä kohta joten siihen jos vaan mitenkään mahdollista.. "Emännyskin" lupautu kartturiks/kuskiks just äske..  Eli count me in.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
www.evo.kuvat.fiToyota Corolla 1.6i Turbo Interkööler with MegaSquirt -87 (projekti) Subaru Impreza GT 2.0i Turbo(käyttis/prokkis)
|
|
|
|
Braze
|
 |
« Vastaus #3 : Heinäkuu 02, 2012, 08:51:52 » |
|
Kuinkas noin hyvä tuuri kävikin  lyödään siis varmaankin lukkoon tuo päivämäärä? Toivottavasti silloin kelit kohdallaan... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
pugi
|
 |
« Vastaus #4 : Heinäkuu 02, 2012, 16:23:41 » |
|
Mukana ollaan vaikka ei ookaan "autoa" millä kehtais ajella letkas 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Silence is golden. Duct tape is silver.
|
|
|
|
YANi
|
 |
« Vastaus #5 : Heinäkuu 11, 2012, 15:32:42 » |
|
No niin jengi! Herätys! Reilu viikko ajeluihin aikaa, joten ei muuta kun auto kuntoon, ajoon ja ilmottautumisia sisään tähän kyseiseen tapahtumaan! Näin ainakin ite ajattelin tehdä. Kirjaimellisesti just noin  Ei sillä autolla tai sen kunnolla oo väliä, pääasia on osallistuminen. Eihän mullakaan mitään harrasteautoa vielä ole...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Blownmx6
|
 |
« Vastaus #6 : Heinäkuu 11, 2012, 15:34:46 » |
|
Joo, pukama mukana ellei tuu jotai isoa yllättävää. Eli räntäsateet ja pahimmat pakkaset ei osu kohalle, niinku näyttää ainaki ny.
-B
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Audi TT Blåpster (Onks toi oikeesti W12?) Toyota MR2 Blåpster (Toi ei mee mihkää!) Audi A3 Sportback (Mr. Green) Aprilia RSV1000RR Factory (Rähinämopo) Mazda MX-6 aka Nissan Calibra (SemiAttack202
|
|
|
|
Braze
|
 |
« Vastaus #7 : Heinäkuu 16, 2012, 12:30:18 » |
|
Hiukan uhkailee vesisateella mutta ei niin pahasti kuin viimeksi  Sitkeesti siis olemme edelleen menossa mutta eikö tälle reissulle tosiaan enempää innokasta porukkaa löydy?? On meitä sentään nyt tulossa ilmeisesti neljä autoa mutta olisihan se mahtavuutta jos olisi vaikka 10 autoa menossa  Forumilaiset mukaan vaan, ei meistä kukaan pure Mietin aikataulua tässä viikolla ja huutelen asiasta lisää kun itekkin tiiän jotain  EDIT: Nopealla vilkaisulla matkamme ensimmäinen merimatka kustavista lähtisi klo 10.10... siihen kun varataan riittävästi aikaa niin suht ajoissa siis starttaamme reissuun 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 16, 2012, 12:43:13 kirjoittanut Braze »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Blownmx6
|
 |
« Vastaus #8 : Heinäkuu 19, 2012, 08:30:14 » |
|
Tällä hetkellä näyttäs Foreca Naguun (Nauvo englanniks) arttua lauantaille.  Kyllä se vielä sateeks muuttuu, prkl... -B
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 19, 2012, 08:34:27 kirjoittanut Blownmx6 »
|
tallennettu
|
Audi TT Blåpster (Onks toi oikeesti W12?) Toyota MR2 Blåpster (Toi ei mee mihkää!) Audi A3 Sportback (Mr. Green) Aprilia RSV1000RR Factory (Rähinämopo) Mazda MX-6 aka Nissan Calibra (SemiAttack202
|
|
|
|
Braze
|
 |
« Vastaus #9 : Heinäkuu 19, 2012, 14:21:55 » |
|
Voiskos varmat tulijat nyt huudella tähän perään. Tietäis montako autokuntaa meit on lähdössä. Ja vielä kerran; joka ikinen on tervetullut mukaan! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Maxxjet_III
|
 |
« Vastaus #10 : Heinäkuu 19, 2012, 15:27:30 » |
|
Puolassa edelleen... :/ Mut soitellaan 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
EvoRolla
|
 |
« Vastaus #11 : Heinäkuu 19, 2012, 15:46:58 » |
|
Varmasti mukana kun ei vaan sada..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
www.evo.kuvat.fiToyota Corolla 1.6i Turbo Interkööler with MegaSquirt -87 (projekti) Subaru Impreza GT 2.0i Turbo(käyttis/prokkis)
|
|
|
|
YANi
|
 |
« Vastaus #12 : Heinäkuu 19, 2012, 18:27:07 » |
|
Kuljettaja on varmasti ainakin Turussa. Autosta ei nyt vielä oo varmuutta ennen huomista...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Braze
|
 |
« Vastaus #13 : Heinäkuu 19, 2012, 21:43:53 » |
|
Miten olisi jos kerätään tämä pieni letka kasaan vaikka Lemussa (Maskua nykyään), tarkemmin Lemun portilla osoitteessa Kustavintie 1161? Ja jotta aikaa olisi ja keritään myös rauhassa ajellen niin kokoonnutaan tuolla klo 8:45 jolloin on reilu tunti aikaa siirtyä Kustaviin ensimmäiselle merimatkalle (Google tarjoaa matka-ajaksi n.50min.)? Toivottavasti vaan katoin aikataulun oikein ja se paatti tosiaan lähtee klo 10:10 Kustavin Heponiemestä kohti Iniötä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
pugi
|
 |
« Vastaus #14 : Heinäkuu 19, 2012, 22:44:19 » |
|
Mukana, mut liftaan jonkun kyytiin, niin ei tarvii hävetä tota mun "autoa" vaan voi jättää sen praasen ja kekkyn pihaa komistamaan 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Silence is golden. Duct tape is silver.
|
|
|
|
Braze
|
 |
« Vastaus #15 : Heinäkuu 20, 2012, 16:13:08 » |
|
Jos ei kenelläkään ole mielipidettä aikatauluun ja tapaamispaikkaan niin mennään sillä sit, toivotaan et kaikki menee ok... Ja reissun ainoa (käsittääkseni) merimatka on Iniö-Houtskar ja se kustantaa 7€/henkilö plus 15€/auto... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
EvoRolla
|
 |
« Vastaus #16 : Heinäkuu 20, 2012, 21:58:55 » |
|
Jos ei kenelläkään ole mielipidettä aikatauluun ja tapaamispaikkaan niin mennään sillä sit, toivotaan et kaikki menee ok... Ja reissun ainoa (käsittääkseni) merimatka on Iniö-Houtskar ja se kustantaa 7€/henkilö plus 15€/auto...  homma rokkaa näillä.. katsotaan sitä ruoka paikkaa sitten matkalla..=)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Blownmx6
|
 |
« Vastaus #17 : Heinäkuu 20, 2012, 22:07:19 » |
|
Taitaa jäädä sittenkin väliin.  -B
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
EvoRolla
|
 |
« Vastaus #18 : Heinäkuu 20, 2012, 22:09:16 » |
|
Taitaa jäädä sittenkin väliin.  -B EI JÄÄ!! ilmottautumiset oli sitovia..  se on viis sataa per saari kun jää välii.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
YANi
|
 |
« Vastaus #19 : Heinäkuu 20, 2012, 22:17:32 » |
|
Ei jää muullakaan väliin vaikka auto jäikin kotiin, mä ajan sit vaan toista sinistä autoa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Braze
|
 |
« Vastaus #20 : Heinäkuu 20, 2012, 22:19:02 » |
|
Taitaa jäädä sittenkin väliin.  -B Jaa, mikäs siinä sit on ettette lähtis mukaan? Harmi kyl jos tosiaan noin on 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 20, 2012, 22:27:20 kirjoittanut Braze »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Blownmx6
|
 |
« Vastaus #21 : Heinäkuu 20, 2012, 22:57:18 » |
|
Mä oon vaan niin rikki ja väsyny. Mulla on ollu tos työleirinä yhen kaverin RX7 mihkä oon rakentanu siihen tota wide-settiä iltasin ja koko viime viikonlopun. Jos jaksan kammeta itteni (ja mamman) ylös tarpeeks aikasin ni voi olla että saavutaan paikalle, mutta sittenki pitäs löytää joku paikka Adalle - se on vähän semmonen hermoheikko autossa ni en viittis sitä kiusaa ottamalla mukaankaan. Tossa lenkissä menee kuitenki likimain koko päivä, kai? 250km tais näyttää joku lenkille mittaa, siinä lienee kyl kaikki lauttamatkat ja muutkin mukana sit jo.
Katotaan kuin käy, mutta älkää suotta odottako meitiä. Jos ollaan lähössä ni piippaan aamulla, jos ei kuulu mittää ni sit mä makaan peitto korvissa sänkyssä puoleen päivään.
-B
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Braze
|
 |
« Vastaus #22 : Heinäkuu 20, 2012, 23:08:34 » |
|
Mä oon vaan niin rikki ja väsyny. Mulla on ollu tos työleirinä yhen kaverin RX7 mihkä oon rakentanu siihen tota wide-settiä iltasin ja koko viime viikonlopun. Jos jaksan kammeta itteni (ja mamman) ylös tarpeeks aikasin ni voi olla että saavutaan paikalle, mutta sittenki pitäs löytää joku paikka Adalle - se on vähän semmonen hermoheikko autossa ni en viittis sitä kiusaa ottamalla mukaankaan. Tossa lenkissä menee kuitenki likimain koko päivä, kai? 250km tais näyttää joku lenkille mittaa, siinä lienee kyl kaikki lauttamatkat ja muutkin mukana sit jo.
Katotaan kuin käy, mutta älkää suotta odottako meitiä. Jos ollaan lähössä ni piippaan aamulla, jos ei kuulu mittää ni sit mä makaan peitto korvissa sänkyssä puoleen päivään.
-B
Kyl se koko päivän kiekko melkist on, kun ei sitä kiireellä viitti kuitenkaan ajaa läpi..  Harmi tosiaan, mut eipä sille sit mitään mahda...  Ja noin yleisesti niin kyllä tää homma sen verran kusi käsille et ajellaan sitten vaikka yksinään läpi kun kerta moisen idean ääneen päästin ja unohdan et mokomaa edes koitiin junailla. Kun ei vaan ole innostunutta porukkaa lounais-suomessa niin ei sitä yksinkertaisesti kannata alkaa mitään vastaavaa ideoimaan edes. Noh, tulipahan kokeiltua.... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Blownmx6
|
 |
« Vastaus #23 : Heinäkuu 20, 2012, 23:32:22 » |
|
Ei tosta nyt kannata itteensä ottaa. Hyvä kun joku ees viittii yrittää, isot propsit sulle siitä.  Loppuun asti se meilläkin oli tarkotus lähteä mutta tämä nyt meni niinkun meni taas. No, mä katon tilannetta aamulla. Jos ei nähdä pelipaikalla niin hyvää reissua kaikille, nauttikaa maisemista! -B
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
grovechannel
|
 |
« Vastaus #24 : Heinäkuu 21, 2012, 01:39:34 » |
|
Mä meen polttareihin, muuten olis voinut osallistuakkin... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|